niedziela, 2 lipca 2017

Decoupage eko


Drewniana skrzyneczka na herbatę, dekorowana grafiką Wschodu, nie wiem, czy Japonia, czy Chiny, obawiam się także, że zapomniałam zrobić wydruk lustrzany i tekst jest negatywem :), ale co tam!



Wyprzedaż w CCC. Kupiłam kalpki Inblu, bo wygodne są. Żal było wyrzucać kartonowe, nowiuteńkie pudełko, zatem postanowiłam przedłużyć mu egzystencję i dać nowe życie. Przy okazji ucieszyć Ślubnego, który to zapalonym żeglarzem był, niegdyś i nawet w zawodach udział brał.  A marzy o mieszkaniu w morskiej latarni. Tego mu nie zafunduję, ale widoczek liryczno-nostalgiczny z latarnią mogę mu dać. A co, stać mnie. Wewnątrz pudełko wykleiłam filcem, żeby męskie skarby dziur od razu nie porobiły, karton, nawet malowany i lakierowany wytrzymałością nie grzeszy wszakże.




Brak komentarzy: