czwartek, 29 września 2016

Czarny protest, 3 października 2016

Ważny dzień dla wszystkich kobiet w tym kraju. Wzorem Islandii, Polki wzywają do ogólnokrajowego protestu, strajku solidarności babskiej. Szkoda, że tak wiele z nas nie może się przyłączyć czynnie, albo raczej bezczynnie.

Szkoda także, że niektórzy mężczyźni widzą w kobietach wyłącznie te k... 

Wiele kobiet nie będzie mogło przyłączyć się, bo wiązałoby się to z narażaniem czyjegoś zdrowia, albo życia. Trudno. Ja też nie mogę wziąć wolnego, bo w żadnym razie nie chcę narazić Kogoś na konsekwencje. Zatem udam się do pracy ja i moje koleżanki też, ale w stroju żałobnym, czyli w czerni od stóp do głów. W ten sposób okażemy swoją solidarność z tymi, które maja szczęście pracować w firmach, którym los połowy ludzkości obojętny nie jest. Na przykład w Urzędzie Miasta Częstochowy. Burmistrz Częstochowy oficjalnie wspiera swoje pracownice, co jest z pewnością godne naśladowania, ale niezmiernie rzadkie. Panowie, jeżeli dla was kobieta to też człowiek, przyłączcie się do nas, każdy gest jest dla nas ważny. Nie bądźcie egocentryczni, tylko solidarni z matkami, żonami, córkami, po prostu - z kobietami. Liczymy na Was.

1 komentarz:

Beata D pisze...

Jakim trzeba być skur... żeby tak napisać o kobietach. Ja nie dość, że na czarno do pracy przyjdę to jeszcze autko przyozdobię czarną wstążeczką, żeby wszyscy widzieli, że się jednoczę z tymi kobietami, które również w moim imieniu zablokują - mam nadzieję - stolicę!