piątek, 10 czerwca 2016

Przebieranki

Poczyniłam spostrzeżenie. Dla mnie niezwykle ciekawe. W dyskusji na temat crossdressingu jakaś kobieta napisała, że straciła całkowicie zainteresowanie wyjątkowo przystojnym chłopakiem, gdy zobaczyła go w obcisłej sukience i makijażu. Mimo, że ta przebieranka była autorstwa koleżanek, po studenckiej imprezie. Mocno zakrapianej trunkami odbierającymi świadomość.

I napisała, że to instynkt, taka reakcja. Być może, ale mam wątpliwości. 

Kupiłam perukę, prześliczną, różowiuchną. Zawlokłam toto do firmy. Głupie pomysły miewam i ja i moje przesympatyczne koleżanki. Był kapelusz czarownicy, miały być jakieś super focie incognito. 

Jakoś tak samo się zrobiło, że w tej peruce obfotografowano wszystkich kolegów, z dyrektorem włącznie. Prezes jeno darowane miał, ale pewnie tylko z powodu, że akurat nieobecnością świecił.  
I powstała galeria pamiątkowa coś tak z dziesięciu chłopa z krwi i kości. 
Ale na tym zdjęciu, to głowę daję, że kto nie wie, to połowę z nich weźmie za kobiety. Szczególnie zważywszy, że panowie wczuli się w role i w kadrach ujęte zostały trzepotania rzęskami, inne takie, podkreślające seksapil  różowowłosych lasek.

I żaden nie stracił nic ze swojej męskości. Stuprocentowi faceci bawili się świetnie, a dokuczanie na temat wyjątkowej słodyczy buziaczków uwiecznionych na wielu zdjęciach trwa już od zimy. I nikogo to nie obraża, nie deprecjonuje. 

Bo to jest jakoś tak, że facet może być samcem w dowolnym stroju. Podobnie jak kobieta, która w zbyt obszernej, skrywającej kształty, męskiej koszuli może być kokieteryjna i kobieca. Wszystko zależy od tego, jak, a nie co się na sobie nosi.

Męskość, kobiecość, to nie są "widoczki", tylko cechy usposobienia, naturalne, kształtujące indywidualne widzenie świata. 

Tym bardziej zdziwiło mnie, że kobiety w dobie powszechnego zniewieścienia mężczyzn, swoim przekornym zwyczajem szukają partnera macho, ale w charakterze niańki do dziecka, zmywarki, kucharki, prasowaczki, etc... Nie, moje panie, albo macho, albo Maryśka. Chcecie stłumić męskość, to akceptujcie także babskie ciuchy. Ktoś mężczyzną być musi, pora na was, drogie panie.

Brak komentarzy: