piątek, 11 marca 2016

Wola narodu

Naród. Pani Beata Kempa wczoraj podniosła mi znowu ciśnienie. Jakby ono od 25 października w ogóle było niskie!
Pani Beata odpowiadając na pytanie o publikację wyroku TK odpowiedziała, że oczywiście publikacji nie będzie, bo to żaden wyrok, tylko opinia. A rząd postępuje zgodnie z wolą narodu. I teraz nie wiem, czy z wolą narodu, czy NARODU?

Bo, o tym, który wybrał Panią Beatę, to ja raczej myślę "naród". Mam prawo, a co? Ja mogę być dla nich gorszego sortu, w tych strzyżonych pijawkach, z marchewką w zębach i na rowerze, to oni mogą być narodem. Ja tam jestem NARODEM. A przynajmniej tak uważam JA. A JA, to dla mnie wcale nie byle kto, ani żaden gorszy sort!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja tam też jestem NARÓD!

agrafka pisze...

Och, cieszę się! Witam w gronie Narodu:)