środa, 23 grudnia 2015

Wesołych Świąt?



Mój aniołek nie pomoże. Nic nie pomoże. Protesty na ulicach też. Runął praktycznie nasz jedyny bastion sprawiedliwości. Trybunał Konstytucyjny padł był, a raczej przepadł w głosowaniu, w którym wynik znany był z góry. Szkoda w ogóle czasu i pieniędzy na utrzymywanie fikcji demokratycznej. jest i będzie czteroletnia dyktatura, a ja w związku z tym proponuję zlikwidować Parlament w ogóle, podobnie jak ten Trybunał. Dyscyplina partyjna w PiS jest jak opoka, ani drgnie. W ogóle, to przypomina mi wojsko, to Bezprawie i Niesprawiedliwość, bo tak się zwać moim zdaniem powinno to ugrupowanie żałosne. W wojsku też żołnierz myśleć nie ma prawa, ma jedynie obowiązek wykonywać rozkazy, bez szemrania. I wszyscy posłowie PiS dokładnie tak się zachowują, jak żołnierze.

Jak tu życzyć sobie wesołych świąt, no - jak??? A już WSZYSTKIM, to ja na pewno życzyć nie mam ochoty! Składam więc wszystkim gościom "gorszego sortu" odpoczynku od polityków, z wyszczególnieniem tych, którzy uważają siebie za "lepszy sort" i jeszcze częstują nas bezczelnym uśmiechem z ław sejmowych. ten uśmiech mówi nam: możecie nas pocałować teraz w d... w tym rozdaniu wzięliśmy wszystko!



Brak komentarzy: