poniedziałek, 26 października 2015

Podróż w czasie

Zasnęłam w prawie normalnym kraju... Śniły mi się moherowe berety... Przebudzenie było koszmarem...

Czuję się jak... zjedzona Ryba. Dostrajam się do nowego otoczenia, od teraz pamiętnik już nie będzie w kolorze nadziei...

No, taaak... teraz dopiero życie będzie przypominać tego karpia... na szaro...

Ejże, czyżbym zapętliła się w czasie?



Babimagiel (Środa, 14 listopada 2012)

Tęskno mi.

Do kraju tego, w którym demokracja
Mędrcom oddaje rządy we władanie,
W którym najświętsza zawsze stanu racja.
Tęskno mi. Panie.

Do kraju,  w którym rodak rodakowi
Z byle przyczyny wilkiem się nie stanie,
Polityk nie kłania się chuliganowi.
Tęskno mi. Panie.

Do kraju, w którym wszyscy politycy
O jego przyszłość mieć będą staranie,
Rozsądek znajdzie miejsce na Prawicy.
Tęskno mi. Panie…

.............................................................................
Tak tylko, parafrazując co nieco Norwida.

Brak komentarzy: