czwartek, 3 września 2015

za -parcie na stołku

Kto to ogarnia jeszcze rozumem, te przetasowania, zmiany barw, mam na myśli polityczną arenę?

Się porobiło jak w sporcie, w futbolu konkretnie, raz oglądasz Lewandowskiego w polskiej, a innym razem w niemieckiej drużynie! Czyli raz gra z nami, a za chwilę przeciwko nam?

I ja tu wczoraj zerkam, przypadkiem zerkam w szklany ekran,widzę ci ja mównicę pod szyldem Platformy Obywatelskiej, a za nią widzę Ludwika Dorna? A za chwilę Grzegorza Napieralskiego! Kowala widzę za chwilę też? Panią Jakubiak? Ci się starali o start z list PO, bo PiS ich kandydatury odrzucił.

To ja omal nieszczęścia nie spowodowałam, bo akurat prasowanie się odbywało i wzrok mi znieruchomiał na tymże ekranie TV, miast spoczywać na desce do prasowania.

To się nazywa parcie na stołki!Wszystko jedno obok kogo, byle - zasiąść...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

kasa, kasa, kasa...