poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zabawa w policjantów i złodziei

Urlop to wspaniała sprawa, szczególnie, gdy jest także odpoczynek od TV, Internetu, polityki i temu podobnych, a okrutnie stresogennych źródeł informacji i ogólnego wkur...enia.

Niestety, urlop, jak wszystko, co miłe, szybko się kończy... a powrót do tak zwanej normalności dnia powszedniego boleśnie odbija się na i tak złym samopoczuciu byłego urlopowicza. Na moim w każdym razie odbija się wyraziście bardzo.

A zaczęło się od tego, co, kto i komu zarzuca w ramach trwającej kampanii. Liczba wbijanych szpilek, albo raczej gwoździ do trumien przeciwników dawno już wystarczyłaby do wyprodukowania niejednego łoża fakira. Rzygać się chce tym bardziej, że wszyscy maja takie zatroskane miny, tak straszną przykrość odczuwają donosząc na siebie nawzajem! No cóż, dla dobra sprawy - muszą...

Potem Częstochowa, msza z okazji święta  15 sierpnia, nie bardzo wiem, co to za święto, ale mniejsza o to! W każdym razie biskup jakiś przemawia do zgromadzonych pielgrzymów i gości maści wszelakiej, przy czym często umundurowanej! O, to mnie boli szczególnie, bo prywatnie, to niech każdy robi co mu się żywnie podoba, ale paradujący w mundurze pielgrzym, na dodatek na mój koszt utrzymywany, to mnie wścieka wyjątkowo. I jeszcze śmie mi gębę w media pchać pod sam nos, że ON MA PRAWO, BO JEST WIERZĄCY? No, przyznam szczerze, że miałam ochotę krzyknąć mu: Won! Zdejmuj mundur i dalej jazda na golasa! Mundur jest ubiorem służbowym, w którym prywatnie paradować nie wolno. Jak kto nie wie, niech zapyta w swoim urzędzie skarbowym.

Pan Prezydent to nawet chyba dwie takie paradne msze obskoczył tego dnia. I jakoś protestu z ust Prezydenta nie słyszałam, gdy wspomniany wyżej biskup powiadał był, że nie należy rozdzielać kościoła i państwa. Nooo...szlag mnie trafił w tym momencie. Wygląda na to, że zbliżająca się wielkimi krokami, nowa, nasza, państwowa władza, przede wszystkim przenicuje nam Konstytucję tak, żeby pasowała czarnym.

Cholera jasna, ludzie opamiętajcie się! Wiem, że macie wybór między policjantem i złodziejem, ale nie zapominajcie, że złodzieja, to WY możecie ująć, obywatelsko wręcz, a policjant to może ująć służbowo,  ale WAS!!!

Brak komentarzy: