poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Nowoczesna.pl - nadzieja na zmiany?

Ryszard Petru, prof. Leszek Balcerowicz i Władysław Frasyniuk coś podobno knują.
Założyli stowarzyszenie: Nowoczesna.pl. Rozważają utworzenie nowej partii politycznej.
Zastanawiam się teraz, co JA myślę o tym...  bo w końcu - coś chyba myślę???

Postanowiłam, że będę trochę tak, jak ni pies, ni wydra, czyli pesymistyczny optymista. Myślę zatem, że:
1. podoba mi się  nazwa stowarzyszenia, które unika w nagłówku, wyświechtanej już przez większość partii, polskości (patrz: Polska Razem, Solidarna Polska, etc.) i wytartych sloganów.
2. podoba mi się powrót prof. L. Balcerowicza do polityki, bo jest jednym z doprawdy niewielu ludzi, których sobie bardzo, bardzo cenię, mimo, że wielu wiesza na nich psy.
3. podoba mi się, że na horyzoncie być może pojawi się wreszcie jakiś konkretny projekt polityczny, bo wyboru pomiędzy dżumą i cholera mam doprawdy dosyć.
4. obawiam się. że nic z tego projektu nie wyjdzie., bo reszta jest za bardzo przyśrubowana do stołków, a zardzewiałych śrub nie sposób ruszyć niczym.

Ja w każdym razie udzielam poparcia nowej fali.

Brak komentarzy: