poniedziałek, 10 marca 2014

Imagine

Ciekawi mnie ogromnie, czy mój wpis też byłby uznany za "komentarz na rosyjskie zlecenie"?
Ale jeszcze bardziej interesuje mnie, jaka byłaby reakcja naszego własnego rządu, gdyby tak u nas podobny Majdan zorganizowano? Czy, gdyby tak naród chciał obalić demokratycznie wybrany rząd i parlament, bo mu się jakoś tak  podobać przestał był (choć widziały gały, co brały!)? Czy wówczas też politycy polscy robiliby sobie sweet focie pod sztandarami, razem z protestującymi? Opozycja, o, ta to na pewno! Już wyobraźnia podsuwa mi widoczki:

Prezes wciągany za kołnierz na podium... Ach!
Pani Kempa, trzymana pod ziobro przez posła Ziobro...Eh...
Poseł Palikot z posłem Gowinem - wespół w zespół...
A za nimi poseł Miller, pod rękę z posłanką Grodzką.

Wszak ominąć żadnej okazji do reklamy nie sposób!

I jeszcze widzę, jak miłościwie nam panujący Premier, który ciężko zachorzawszy, chroni się u Pani Kanclerz, na daczy...

No, to co by w takim przypadku mówiono? Chwalono by i zachęcano, czy odsądzano od czci i wiary, nazywając protest zamachem stanu, krwawą rewolucją, czy jakoś podobnie?



Brak komentarzy: