środa, 26 marca 2014

awantury w sejmie ciąg dalszy

Jak długo jeszcze będziemy bombardowani tą przepychanką na temat finansowania opieki nad dziećmi specjalnej troski? Mam już dosyć! Mamuśki i tatusiowie do roboty, dzieciom opiekunkę, jeżeli nie ma w pobliżu ośrodka terapii dziennej. A, jeżeli nie, to o pomoc proszę się zwracać do obrońców życia poczętego. Że co? Że nie chcą pomóc? No, coś podobnego! Czemu mnie to nie dziwi? Obrona na cudzy koszt najlepiej jakoś w tym kraju wychodzi. A to wszystko to o kant d... potłuc! A zostawić dzieciątko księdzu, albo posłowi na progu, jak w okienku życia  - niech się opiekują!

Ale żądać od całego społeczeństwa pieniędzy za opiekę nad własnym dzieckiem, to jest skandal, według mnie! I bezczelność, podobnie, jak żądanie utrzymywania rodzin wielodzietnych, bo im ciężko. Jakoś nie przypominam sobie, żeby całe społeczeństwo ich przymuszało do produkcji tych dzieci, kiedy rodzice się do niczego innego nie nadają, a tak zwykle bywa w podobnych przypadkach.

Co to za zwyczaje są dzisiaj: temu daj, bo chory, temu daj, bo biedny, tego na emeryturę w wieku 40 lat, bo zmęczony, tym daj na partię polityczną, bo oni chcą zasiadać, kościołowi daj, bo on społeczeństwu ponoć służy ( chociaż mnie się wydaje, że dokładnie odwrotnie jest), tam sfinansuj tysiące urzędasów nierobów, bo to krewni i znajomi królika,  a na koniec oddaj ostatnie swoje pieniądze odkładane przez 40 lat  harówy na emeryturę, bo dziura w budżecie. Ciekawe skąd ta dziura się wzięła? Nikt jakoś nie mówi.

Do k... nędzy, ja też teraz sobie życzę, żeby mi zrekompensowano te lata opieki nad ojcem, te opiekunki całodobowe, gdy oboje rodzice byli  zależni od opieki osób trzecich, te lata, gdy nikt mi nie oddawał podatku z powodu, że mam dziecko na utrzymaniu, ani grosza zasiłku rodzinnego nie płacił, a za miesiąc pracy płacił mi tyle, że pensji starczyłoby na jedne dżinsy, najtańszej marki na dodatek.

 Że też im te powyciągane, obleczone złotem, ręce nie uschną... Tylko tych dzieci szkoda, bo one niczemu nie winne. Temu, że wegetować muszą w cierpieniu, bo ktoś tak postanowił za nie, też nie są winne.
Nasz naród najmądrzejszy, najlepiej wie, co dla innych dobre. A zamiast uczyć się o antykoncepcji, woli odmawiać paciorek. To niech teraz też odmawia!

Brak komentarzy: