czwartek, 19 września 2013

podział społeczny

Nasze społeczeństwo dzieli się na:
30% mądrych, popierających PiS
70% idiotów, nie popierających PiS

To zdanie moich rodaków, pod wynikami ankiety, z której wynika, że na PiS chce głosować 32% Polaków.
 Swoją drogą, interesuje mnie, dlaczego w tych ankietach poparcia można zadeklarować jedynie popracie dla jakiejś partii, albo stwierdzić, że się nie wie, na którą się zagłosuje?
Ja wiem! Tylko brakuje mi w ankiecie takiej opcji:  "będę głosować, ale skreślę wszystkich kandydatów".

 Inny wpis pod artykułem rozbawił mnie jeszcze bardziej. Jakiś przedstawiciel tych 30% inteligentnych rodaków stwierdza, mówiąc skrótowo, że "PiS ma mniej za uszami, dlatego trwa nań taka nagonka". To zabawne, nawet bardzo! Zdaniem tego komentatora (albo komentatorki) jak czegoś nie widać, to tego nie ma! Dobre, dobre...

Co PO, ale nie tylko ona, "ma za uszami", to - faktycznie - widać gołym okiem, bo się z tym nie kryje, a PiS skrzętnie ukrywa niewygodne fakty. I jest trochę tak, jak z tym gwałcicielem, który wprawdzie zgwałcił, albo i zabił mnóstwo kobiet, ale, zdaniem rodziny,  " to taki dobry mąż i ojciec!".

A wystarczy pielęgnować pamięć, moi mądrzy rodacy, tylko - pamięć!!!






Brak komentarzy: