czwartek, 13 czerwca 2013

Stara śpiewka (piosenka)



 Śpiewamy sobie dzisiaj na melodię "Anatewka", z musicalu "Skrzypek na dachu":

widzę w kieszeni

wielką dziurę

a listę potrzeb długą mam

pieniądz przedziwną ma naturę

znika sam



znowu w lodówce

wieje pustką

żołądek marsza głośno gra

z lękiem spoglądam rankiem w lustro

no, a tam:



siwa brewka

siwa brewka

już jestem jakby nie ten sam

nie w głowie teraz mi świństewka

do życia ledwie siłę mam



żona uciekła mi

z sąsiadem

co w parlamencie fuchę ma

gdybym ja taką miał posadę

byłbym pan



sąsiad wciąż w mediach

się lansuje

od Armani’ego krawat ma

gruszki na wierzbie obiecuje

byle trwać



stara śpiewka

stara śpiewka

nikt dziś już nie uwierzy wam

gdy całe lata trwa olewka

a słowom czyn zadaje kłam

stara śpiewka...
stara śpiewka...

Brak komentarzy: