środa, 12 czerwca 2013

niusy



Niezwykle interesujące te dzisiejsze niusy na WP.pl!

Można sobie poczytać:
- o tym, że niejaka Herbuś ( któż zacz?) pokazała brzuszek ( a co to ja brzucha nie widziałam???) też mi atrakcja! Phi.
- o tym, że Młynarskiej jest wstyd. ( nie wiem, czemu jej wstyd, bo nie raczyłam przeczytać)
- o tym, że Lubaszenki jest coraz więcej. ( Ciekawe, czy wszędzie?)
- o tym, że zmiany w jakiejś telenoweli (nie czytałam, bo nie oglądam oper mydlanych, tak dla zasady)
- o tym, że jeden gość „usiadł i się podpalił” ( pewnie mu się skończyły fajki!)
- o kolejnej odsłonie procesu Katarzyny W. ( co miała odsłonić, już odsłoniła, dziecku życia te kolejne odsłony nie wrócą)
- o tym, że łosoś hodowlany niewskazany dla dam i dziecków ledwie poczętych ( ponoć zawiera szkodliwe związki... Ciekawe, czy to dotyczy związków nie tylko chemicznych, ale tez np. męsko-damskich?)
- coś tam, coś tam… ( nie doczytałam, co!)

I najważniejszy nius, że PiSowi urosło jeszcze bardziej.
No, cieszę się, cieszę… Jak cholera!

Brak komentarzy: