piątek, 17 maja 2013

Wstrząsający list?

Jem śniadanko, przeglądam niusy na WP.pl. I cóż widzę? Tytuł: "Wstrząsający list otwarty księdza do premiera Tuska"

Zaglądam do artykułu, bo myślę, że ksiądz, jeżeli pisze wstrząsający list, to chyba musi mieć WAŻNY POWÓD, prawda?

Dosyć długi ten list. Bełkot jakiś, z którego wynikać ma, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zamach na TV Trwam i w ogóle na o. Rydzyka urządziła. Prawdę mówić, to uzasadnienia tej opinii w artykule się nie dopatrzyłam ani ja, ani wielu innych. Za to porównania do eksterminacji Żydów w czasie nie tak znowu odległym, to i owszem! Podobno, katolików w naszym pięknym kraju traktuje się jak tych Żydów i chce się zamykać w gettach. Oczywiście dlatego, że media nie zachwycają się o. Rydzykiem, tak w ogólności.
Jeden internauta pyta, gdzie tak blokują tę TV Trwam, bo u niego jest. Radio też.
U mnie też jest, wprawdzie nie oglądam, ale technicznie rzecz biorąc - jest. Mogłabym. Gdybym chciała. Ale nie mam ochoty. Zdarza się, owszem, że tam zaglądamy, ale to tylko po to, żeby zobaczyć, jak ta tv przekłamuje rzeczywistość, robiąc wodę z mózgu widzom.Jak naciąga wiernych swoich słuchaczy, okradając ich na każdym kroku, to akurat wiem dobrze. Mam teściów. Oglądają wyłącznie prawie TRWAM. Słuchają już naprawdę wyłącznie Radia Maryja. Płacą co miesiąc o. Rydzykowi przelewem. Kupują telefony, które po roku tracą przydatność do czegokolwiek, bo sieć przestaje działać. Kupują dekodery TV Trwam, wykonane domowym sposobem ( widziałam, co jest w środku!) i które psują się co chwilę. A wszystko dla dobra katolickiej rodziny. Ja myślę, że dla dobra o. Dyrektora, a nie tej rodziny. Tylko oni nie chcą w to uwierzyć. Bo przyznać się do głupoty jest bardzo trudno. Naprawdę bardzo trudno...
A, jeżeli chodzi o to ciemiężenie grup społecznych, o ten społeczny mobbing, to on w żadnym razie nie dotyka katolików, on dotyka wszystkich pozostałych obywateli.

Brak komentarzy: